Nu kör vi igen!

Har saknat att kunna skriva av sig faktiskt, så nu gör jag ett försök igen! :)
Min älskade vän Emma har även lovat att hon ska göra om min blogg, kanske blir roligare att blogga då.
Idag är det ju iallafall torsdag, alltså fredag imorgon! Hur underbart?
Har haft en riktigt trevlig dag, först skolan som vanligt & sen blev det till att fika med mina bästaste :)
Planerat helgen som jag tror kommer bli riktigt bra, får hoppas på det iallafall!
Just nu sitter jag här framför datorn & är helt slut, eftersom jag har vart en duktig tjej o städat hela huset.
Fick mig ett ryck förut & blev helt plötsligt sugen på att städa, bra sysselsättning :)
Tänkte ta & få i mig lite kvällsmat, sen lägga mig i ett mysigt bad med värmeljus! Underbart.




Love is when you wake up next to him, and he's looking at you and smiling

Postat av: Sofie

Grym blogg :D

2012-01-29 @ 11:31:34
Postat av: Anonym

Just tell me when, så fixar jag bloggen a3

2012-02-04 @ 00:51:05
URL: http://aboutdover.blogg.se/

kommentera inlägget här:

ditt namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

RSS 2.0